Contacteer ons

U neemt best eerst telefonisch of per e-mail contact op met het kantoor; wij hebben immers geen “spreekuren” of “onthaalbalie”.

Het kantoor is elke werkdag (maandag-vrijdag) bemand vanaf 8u tot 19u doorlopend. Meestal is minstens een advocaat (stagiair) bereikbaar, en/of een secretariaatsmedewerker. Weekenddagen niet, maar de beide vennoten wonen op wandelafstand van kantoor en kunnen onmiddellijk ter plaatse zijn, indien nodig.

Op vakantie- en brugdagen en tijdens langere vakantieperiodes wordt ervoor gezorgd dat er minstens een permanentie is die steeds een advocaat-vennoot kan bereiken, indien die de permanentie niet zou waarnemen. De advocaten-vennoten spreken voor langere vakantieperiodes af, zodat er zo weinig mogelijk overlappingen zijn.

Het nieuwbouwkantoor heeft 2 administratieve medewerksters, waarvan er steeds een aanwezig is tussen 9u en 17u en beschikt over de meest moderne kantoorfaciliteiten zoals website ( www.alpheuslaw.be ), e-mail, telefax, een netwerk van recente Apple-computers (met VPN-verbinding zodat de server ten alle tijde op afstand kan worden geconsulteerd, ook buiten de gewone kantooruren en op verplaatsing), alsook wordt beroep gedaan op externe correspondenten waar nodig. Zo is in dringende gevallen het kantoor steeds beschikbaar.

Stuur een fax

+32 (0) 3 231 37 84

Of contacteer rechtstreeks een van onze advocaten

Parkeerplaats nodig?

U kan parkeren in de buurt van het kantoor op het openbaar domein. Er is geen betaalparking in de onmiddellijke buurt, maar het kantoor ligt wel vlakbij een plein met parkeergelegenheid. Op dinsdagochtend is het daar wel markt.

Sociaal? Wij ook!